freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی

freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی
قالب وبلاگ

آرتا امید به زودی با آلبومهای مختلفی وارد بازار موسیقی می‌شود. این خواننده درباره همکاری‌های اخیر خود گفت: آلبومی با مهرزاد اصفهانپور کار کرده‌ام که در مراحل پایانی به سر می‌برد و زود‌تر از دیگر آلبوم‌ها وارد بازار موسیقی خواهد شد. این آلبوم «زیر چ‌تر بارون» نام دارد که هم اکنون در مرحله میکس و مسترینگ است. تمامی ۹ قطعه این آلبوم را من ساخته و تنظیم کرده‌ام.




امید در ادامه خاطر نشان کرد: آلبوم دیگری را با شهرام سپهره در دست تولید دارم که تمامی قطعات توسط من ساخته و تنظیم شده است. این آلبوم که شامل ۱۰ قطعه است هم اکنون در مرحله ساخت به سر می‌برد. آلبوم میلاد تهرانی را نیز درمرحله تولید دارم که تنظیم قعات آن به عهده من است. این آلبوم یکی از آلبومهای خوبی است که این روز‌ها مشغول ساخت آن هستم. چون می‌لا ترانه سراست و ترانه‌های آن فضای خوبی برای آهنگسازی دارند.
امید در ادامه پاسخ به این سوال که چرا معمولا ساخت تمامی قطعات یک آلبوم را به عهده می‌‍‌گیرد، گفت: چون دوست دارم آن‌طور که دوست دارم و بر طبق سلیقه خودم تمامی قطعات یک آلبوم را بسازم. بدین ترتیب می‌توانم منجر به تنوع بسیاری در آلبوم شوم. چرا که با ساخت یک قطعه، دیگر ساختن در آن فضا را کنار گذاشته و سعی می‌کنم جدید‌تر و متنوع‌تر کار کنم.

وی افزود: در این آلبوم‌ها از سبک‌های مختلفی مانند اسلو، هاوس، ترنس و هوس و... استفاده شده است. همچنین آلبومهای دیگری در دست تولید دارم که از این سبک‌ها در آن‌ها استفاده شده است.

امید آرتا درپایان از معیار همکاری خود با خواننده‌ها گفت: معیارم برای انتخاب خواننده‌ها قبل از هر چیز این است که او به من اعتماد و اطمینان داشته باشد و تمام و کمال کارش را به من واگذار کند و در مرحله بعدی اخلاق خوب اوست که اهسمت دارد. هیچ وقت دوست ندارم با خواننده‌های بد اخلاق کار کنم. ضمن اینکه طی این مدت بوده‌اند کسانی که ابراز علاقه برای همکاری کرده‌اند و اتفاقا معروف هم بوده‌اند ولی نام آن‌ها برایم مهم نبوده است. بنابراین همکاری با آن‌ها را نپذیرفته‌ام. پیشینه کاری آن‌ها هم برایم مهم نیست. کلا دوست ندارم خواننده‌ای اسم برند داشته باشد و برای اسمی که دارد به من امر و نهی کند.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید free_seda@yahoo.com

javahermarket

نويسندگان
چت باکس


امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 2189
بازدید کل : 104913
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 2



javahermarket