freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی

freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی
قالب وبلاگ

توطئه‌ای در کار نبوده!

ماجرا پیچیده‌تر از آنی بود که رسانه‌ها و به خصوص رسانه‌های مختص موسیقی بتوانند سر از ماجراهای پشت پرده گروه نوازنده‌های «فرزاد فرزین» پس از آخرین کنسرت تهران این خواننده در بیاورند.

جمعی از نوازنده‌های به همراه رهبر ارکس‌تر این خواننده در اقدامی هماهنگ، با نوشتن تک جمله‌ای پرتنش روی صفحات شخصیشان، خبر جداییشان از ارکستر این خواننده را تائید کردند: «ما به دلیل مسائل مالی و اخلاقی از گروه فرزاد فرزین بیرون آمده‌ایم». تک جمله‌ای که به سرعت مورد توجه دوستداران این خواننده در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و همه منتظر واکنش خود این خواننده بودند تا ببینند فرزین در این بین چه برخوردی با آن‌ها خواهد داشت. ولی این خواننده در اقدامی جالب با نوشتن جمله: «دنیا اگه تنهام گذاشت / تو منو انتخاب کن..» جواب جالبی به نوازنده‌هایش داد تا طرفداران این خواننده به صفحات شخصی نوازنده‌ها هجوم بیاورند تا این هجوم اعضای ارکس‌تر را مجبور کند که پست‌های قبلیشان را حذف نمایند.

با گذشت بیش از یک ماه از این اتفاقات «امیر میلاد نیکزاد» رهبر ارکس‌تر این خواننده با امضای قراردادی رسمی به ارکس‌تر فرزین بازگشت ولی چند تن از نوازنده‌ها با اصرار روی مواضع قبلیشان، این ارکس‌تر را ترک کردند تا به همین بهانه پای صحبت‌های این رهبر ارکس‌تر جوان بنشینیم.

نیکزاد در ابتدای صحبت‌هایش می‌گوید: «به هر حال برخی مسائل باعث شد در آن موقعیت ما چنین تصمیمی را بگیریم ولی قطعا توطئه‌ای در کار نبوده. همه چیز از یک ماجرای کوچک شروع شد ولی به مرور حاشیه‌ها به اصل قضیه دامن زدند تا اوضاع تا این حد آشفته به نظر بیاید که نوازنده‌ها توطئه کرده‌اند. اعتقادم این است که گروه پس از موفقیت‌های اخیرش چشم خورد. موفقیت‌ها باعث شد برخی افراد سودجو با ترفندهای مختلف سعی کنند انرژی منفی به سمت گروه بفرستند که متاسفانه تیرشان هم به هدف خورد. دوستان با تفرقه افکنی توانستند کاری کنند که برخی نوازنده‌های ما وسوسه شوند و از گروه بیرون بیایند.»

نیکزاد در مورد کنار گذاشتن برخی نوازنده‌ها از گروه هم گفت: «ما نوازنده‌ای را کنار گذاشته‌ایم. تداوم همکاری‌هایمان با برخی از آن‌ها امکان پذیر نبوده و باید حق داد به نوازنده‌هایی که سراغ موقعیت‌های مالی و کاری بهتر بروند.» این هنرمند همچنین درباره تاثیر پائین بودن سن نوازنده‌ها و اغوا شدنشان از سوی برخی تهیه کننده نیز تصریح کرد: «نوازنده‌های ما شاید سن پائینی داشتند ولی از تجربه بالایی برخوردار بودند. یاشار خسروی بیش از ده سال است که ساز می‌زند. یا ایلیار و خیلی‌های دیگر. البته این حاشیه‌ها و صحبت‌ها را هم که گفته شده ما بخاطر پیشنهادهای مالی بالا عطای کار در ارکس‌تر فرزین را به لقایش بخشیده‌ایم را هم به شدت تکذیب می‌کنم. هیچ کس هیچ پیشنهادی به ما نداده بود و صرفا خود ما بودیم که با برخی ازدوستان وارد مذاکرات کاری شدیم که این امر کاملا هم طبیعی است. هیچ انتخابی صورت نگرفت و فقط در حد مذاکره پیش رفته بودیم.».

نیکزاد در انتهای صحبت‌هایش نیز درباره از سر گیری همکاری‌اش با گروه «شوک» گفت: ‌ ما جلسه‌ای با حضور خود فرزاد داشتیم که در ان همه مشکلات و صحبت‌های جانبی را مورد بررسی قرار دادیم و بالاخره توانستیم به نتیجه برسیم و قرارداد همکاری مجدد منعقد شد. از بین نوازنده‌ها هم برخی‌ها حاضر نشدند با گروه ادامه همکاری داشته باشند که ما هم تصمیم را بر عهده خود این دوستان گذاشتیم.»


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید free_seda@yahoo.com

javahermarket

نويسندگان
چت باکس


امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 183
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 2361
بازدید کل : 105085
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 2



javahermarket