freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی

freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی
قالب وبلاگ

 

 

خواننده پاپ-کلاسیک موسیقی کشورمان از انتشار آلبوم خود تا ماه آینده خبر داد و در این باره گفت: این آلبوم قرار بود در عید فطر منتشر شود اما به دلیل اینکه نخواستم با انتشار آلبوم‌های دیگر خواننده‌ها همزمان شود، انتشار آن را به زمان دیگری موکول کردم.

حمید حامی گفت: پیش بینی کرده بودم که آلبوم خود را در زمان مناسبی منتشر کنم اما با توجه به اینکه قرار بود در عید فطر آلبوم های بسیاری منتشر و راهی بازار موسیقی شوند از انتشار آن در این روز خاص منصرف شدم.

خواننده «آخدا» خاطر نشان کرد: این روز‌ها به دنبال فرصت مناسبی هستم تا در زمان خلوتی نسبت به انتشار آلبوم جدید خود اقدام کنم. از انجایی که کارهای بازار پسند و کارهایی که بیشتر به یک حباب شبیه‌اند تا یک آلبوم بازار را قبضه کرده اندو تحت الشعاع خود قرار داده‌اند، دوست ندارم همزمان با انتشار آن‌ها آلبوم خود را به بازار بفرستم. البته درست است که کارهای هنری هم دیده می‌شوند، ولی بهتر است که همزمان با هم وارد بازار موسیقی نشوند.

این خواننده درادامه یادآور شد: تمامی کارهای مربوط به آلبومم تمام شده و فقط تکثیر آن مانده است که آن را هم تا یک ماه دیگر و به موازات چاپ و انتشار آن انجام می‌دهم. چون دوست ندارم آلبومم در انبار‌ها بماند و خاک بخورد.

حامی که خود مدتی است تهیه کنندگی آلبوم‌هایش را به عهده گرفته و شخصا برای آلبوم‌هایش هزینه می‌کند دراین رابطه اظهار داشت: به این دلیل خودم آلبوم‌هایم را تهیه می‌کنم که اولا نبض بازار در دست کسانی است که به دنبال روابط هستند نه ضوابط، ثانیا من نه به کسی باج می‌دهم و نه زیر حرف زور می‌روم. چون دوست دارم خودم دست به انتخاب ترانه، ملودی، آهنگساز و تنظیم کننده بزنم و هرچه تهیه کننده به من تحمیل کرد را نپذیرم. به کسی اجازه دخالت در کار‌هایم را نمی‌دهم که صرفا به این دلیل که در کارم سرمایه گذاری کرده است به خودش اجازه بدهد تا در کار‌هایم دخالت کند.

وی با تاکید بر اینکه تا به امروز فولاد آبدیده شده است، گفت: بعداز آلبوم‌های «فقط نگاه می‌کنم» و «آخدا» این سومین آلبومی است که تهیه کنندگی آن را خودم انجام می‌دهم و مطمئنم که آلبوم خوبی خواهد بود.

درست است که آلبوم‌های من آلبوم‌های درآمدزایی نیستند ولی این دلیل نمی‌شود که برای کم کردن هزینه‌ها ترانه آن را مادرم بسراید، ملودی آن را خواهرم بسازد، تنظیم را همسایه پایینی انجام دهد و ملودی آن را همسایه بالایی بسازد و میکس و مستر آن را... و الی آخر! بلکه همیشه و در همه حال تمام کار‌هایم را به حرفه‌ای‌ها و بهترین‌های این عرصه واگذار کرده‌ام تا آلبوم خوبی به بازار موسیقی عرضه کنم.

وی همچنین افزود: چیزی که من بعداز ۱۵ سال خوانندگی داعیه آن را دارم این است که تا به حال حقی را از کسی ضایع نکرده‌ام و با هر کدام از دوستانی که با من همکاری داشته‌اند به درستی برخورد کرده و حق الزحمه کارشان را پرداخت کرده‌ام. فقط با یکی دونفر از دوستان بابت آلبوم جدید تسویه حساب نکرده‌ام که به زودی این کار را انجام خواهم داد.

حامی در پایان گفت: امیدوارم زحمات و سختی‌هایی که برای این آلبوم کشیده‌ام با انتشار و استقبال آن از سوی مخاطبان جبران شود و در صد زیادی از طرفدارانم راضی باشند. به هر حال هر هنرمندی یک سری مخالف و یک سری افراد موافق با خود دارد. من از همین جا دست موافقانم را می‌بوسم و با مخالفانم کاری ندارم.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید free_seda@yahoo.com

javahermarket

نويسندگان
چت باکس


امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 2287
بازدید کل : 105011
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 2



javahermarket