freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی

freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی
قالب وبلاگ

«ایرانی‌های خارج از کشور برایم سنگ تمام گذاشتند»

احسان خواجه امیری این روز‌ها به شدت درگیر تولید آلبوم جدیدش است و همه وقتش صرف آخرین ریزه کاری‌های این اثر است که هر چه زود‌تر در بازار موسیقی کشور منتشر کند. این خواننده ۴ شهریور در اجرایی بزرگ در شهر اسلو نروژ روی صحنه رفت تا باز هم شاهد یک اجرای ویژه از او به عنوان خواننده‌ای پرطرفدار در خارج از مرزهای کشور باشیم. احسان خواجه امیری یک روز بعد از رسیدن به ایران در مورد این کنسرت بزرگ با تماشا گفت‌و‌گو کرد. می‌توانید حال و هوای این کنسرت بزرگ را که ایرانی‌های زیادی را دور هم جمع کرد، از لابلای حرف‌های احسان بفهمید. کنسرتی که به گفته خودش یکی از بهترین اجرا‌هایش بوده است. حرف‌های احسان خواجه امیری را در این باره از دست ندهید.
 

  • رسیدن به خیر. آن طور که رسانه‌های خارج از کشور گزارش داده‌اند، برنامه کم نظیری را در نروژ برگزار کرده‌ای. در مورد این اجرا صحبت می‌کنی؟

ممنون. بله؛ من کنسرت بزرگی برای ایرانیان مقیم و ساکن نروژ برگزار کردم. اولین نکته‌ای که باید درباره این اجرای زنده به آن اشاره کنم این است که واقعا شور و حال عجیبی را در سالن برگزاری کنسرت دیدم. همین شور و حال زیاد مخاطبان و البته تعداد زیدشان و سالنی که کاملا پر شده بود، باعث شد که خیلی انرژی بگیرم و واقعا برنامه فوق العاده‌ای بود. حالا و بعد از این سفر، خیلی احساس خوبی داردم و خوشحالم از اینکه این برنامه را قبول کردم.

  • استقبال ایرانیان مقیم این کشور چطور بود؟

خیلی خوب. کمتر انتظارش را داشتیم که با این حجم استقبال رو به رو شویم. به هر حال اجراهای خارج از کشور و اروپایی همیشه ریسک‌هایی هم دارند. ولی خدا را شکر که اتفاق خوبی افتاد و هم گروه و هم برنامه گذار کاملا راضی بودند.

  • در این اجرا‌ها از کدام قطعاتت بیشتر از همه استقبال شد؟ فرقی با بیقه اجرا‌هایت داشت؟

نمی‌توانم دقیق در این مورد نظر بدهم. چون تقریبا همه افراد حاضر در سالن، همه قطعات را با من همخوانی می‌کردند. ناگفته نماند که من هم انرژی فوق العاده‌ای از این ماجرا می‌گرفتم و اینکه می‌دیدم هموطنانم در کشوری دیگر، تقریبا همه قطعاتی که برایشان در این اجرای زنده آماده کرده بودم، از بر بودند. فکرش را بکنید. در جایی با این همه فاصله از ایران، همه قطعاتت را از حفظ می‌خوانند و با تو زمزمه می‌کنند. می‌دانید یعنی چه؟ واقعا با شکوه است و من به این همه لطف و هنر با تمام وجودم احترام می‌گذارم.

  • نگفتی کدام قطعه تو را بیشتر از همه دوست داشتند؟

ببین فقط چیزی که یادم مانده این است که وقتی قطعه «ای ایران» را می‌خواندم، همه سالن ایستاده بودند و با چشم‌هایی پر از اشک با من می‌خواندند. این لحظه هم واقعا دیدنی و باشکوه بود.

  • جالب است رسانه‌های خارجی به این کنسرت لقب کنسرت خانوادگی داده‌اند. درست است؟

البته خودتان هم خوب می‌دانید که در ایران هم معمولا خانواده به برنامه‌های من می‌آیند. ولی اینجا این موضوع کمی ملموس‌تر بود. جمعیت در گروه‌های چندین نفره به سالن آمده بودند و البته جو سالم و منظمی هم در سالن برپا بود. خانواده‌های اصیل ایرانی با فرهنگ و رفتارهای اجتماعی آنجا که برای خود من جالب بود. این خانواده‌ها بسیار پر انرژی و سرزنده بودند و گویا انرژیشان تمام شدنی نبود.

  • با این اوصاف قطعا باز هم برنامه خارج از کشور خواهی داشت؟

حتما. برنامه بعدی‌ام را در استرالیا روی صحنه می‌برم. حدود یک ماه بعد. ولی بدون شک اجرای نروژ را باید بهترین اجرای خارج از کشور من دانست.

  • تاریخ دقیق آلبوم جدید معلوم نشد؟

فعلا که ارشاد به خاطر برگزاری برنامه مهم اجلاس سران و جنبش عدم تعهد تعطیل است. هیچ چیزی معلوم نیست. هر وقت مجوز‌ام را بدهند دو هفته بعد آلبوم در بازار است.

  • پس هنوز چیزی قطعی نشده.

هنوز نه. ولی در حال تلاشیم که هر چه زود‌تر آلبوم را به دست علاقمندان برسانیم. از همه آن‌ها هم بابت این همه انرژی خوبی که در این ماه‌ها به من دادند تشکر می‌کنم و امیدوارم با این آلبوم جواب محبت‌هایشان را بدهم.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید free_seda@yahoo.com

javahermarket

نويسندگان
چت باکس


امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 2266
بازدید کل : 104990
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 2



javahermarket